1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usługi Newsletter Metropolitalny (“newsletter”, “usługa”, “Newsletter Metropolitalny”) świadczonej przez Instytut Metropolitalny (“Instytut”) z siedzibą w Gdańsku, Al. Grunwaldzka 5. Adresem poczty elektronicznej Instytutu właściwym do kontaktu z usługodawcą jest biuro@im.edu.pl .
2. Przedmiotem usługi jest wysyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przez Instytut Metropolitalny listów elektronicznych (“e-mail”), o tematyce metropolitalnej i związanej z działalnością organizacji pozarządowych, zgodnej z działalnością statutową Instytutu oraz informacji o bieżącej działalności Instytutu (w zakresie projektów, wydarzeń, publikacji i tym podobnych).
3. Usługa świadczona jest nieodpłatnie, bezterminowo, w sposób cykliczny i dla osób fizycznych, które zamówiły ją bezpośrednio wobec przedstawiciela Instytutu lub poprzez formularz na stronie internetowej Instytutu (www.im.edu.pl) lub podstronie określone wydarzenia z formularzem zapisów. (“subskrybent”).
4. Aby zamówić usługę poprzez formularz należy dysponować przeglądarką internetową. Zamówić usługę bezpośrednio można również za pośrednictwem poczty elektronicznej (dowolny adres w domenie “im.edu.pl”). Aby korzystać z usługi konieczne jest posiadanie własnej skrzynki poczty elektronicznej (adresu e-mail).
4. Osoba, która zamawia usługę poprzez formularz, zobowiązana jest do podania swojego imienia, nazwiska, i adresu poczty e-mail. Konieczne jest także zaakceptowanie niniejszych zasad oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wg pkt. 7 Regulaminu.
6. Zamówienie usługi bezpośrednio u osób obsługujących newsletter wymaga podania imienia, nazwiska, adresu e-mail i akceptacji niniejszych zasad. Osoba obsługująca newsletter wprowadza pozyskane dane za pośrednictwem sieci Internet celem wysyłania Newslettera.
7. Subskrybenci zamawiając usługę wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Instytut, jako administratora danych osobowych, zgodnie z polityką prywatności na stronie internetowej: https://im.edu.pl/polityka-prywatnosci .
8. Subskrybenci mają prawo do zmiany swoich danych lub wypisania się z usługi. Mogą to zrobić poprzez kontakt z Instytutem – za pośrednictwem poczty elektronicznej, występując z odpowiednim żądaniem lub osobiście albo poprzez kliknięcie odpowiedniego odnośnika umieszczonego w e-mailu usługi prowadzącego do wypisania się z Newslettera.
9. Dane osobowe podane przez subskrybenta dla celów świadczenia usługi nie są nigdzie publikowane ani nie będą ujawniane osobom niepowołanym.
10. Instytut zastrzega sobie prawo do zaprzestania dostarczania usługi. W razie zaprzestania dostarczania usługi, Instytut powiadomi o tym subskrybentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim.
11. Instytut zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu. W razie zmiany treści regulaminu Instytut powiadomi o tym subskrybentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
12. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.